Pričanja uporabnikov

Motoristi

Konjeniki

Pričanje 19.10.2021

Vir:  facebook HELITE MOTO USA

Najnovejša ocena jakne HELITE Vented! To je Kalova zgodba:
“Danes sem imel nesrečo s svojim CBR650R motorjem in vaša jakna me je dobesedno rešila pred poškodbami. Delovala je popolnoma po pričakovanjih in ko me je avto udaril od zadaj in sem poletel v zrak in pristal na tleh, se mi je zdelo, kot da me je zajel zaščitni oblak. Najlepša hvala za tak neverjeten in varen izdelek!
Zahvaljujoč vam sem lahko letel na službeno potovanje na zahodno obalo, namesto da bi bil v bolnišnici na urgenci kdo ve koliko časa, v najboljšem primeru …!”

Morda je slika naslednjega: motorno kolo in cesta
 Morda je slika naslednjega: motorno kolo in na prostem
Najnovejša ocena našega telovnika HELITE GP AIR! To je Kadenova zgodba:
“Moje ime je Kaden. Po službi sem se vozil po dolgi poti domov in prišel na zavoj precej prehitro, ker sem bil preprosto preveč sproščen in nisem bil pozoren. Motor sem zapustil pri približno 30mph (50 km/h).
Pristanka nisem čutil. Ko sem vstal, sem ugotovil, da je telovnik opravil svoje delo. V eni minuti se je popolnoma izpraznilo in se vrnilo v normalno stanje. Telovnik je nepoškodovan, saj sem dejansko pristal v travi. Nikoli ne grem na motor brez svojega GP AIR telovnika. Hvala HELITE, iskreno.
Morda je slika naslednjega: besedilo, ki pravi »"I would never go without my HELITE GP Vest now!" -Kaden L. HELITE«

Pričanje poslano 18. Junija, 2018

Vir:  HELITE Testimonials https://helitemoto.com/new-category/

Oče
mi je kupil telovnik pred letom in pol nazaj za Božič. Izkazalo se je
da je bilo to moje najpomembnejše darilo kar sem jih dobil!

Nekega
večera sem se vozil s svojo Yamaho – malo prepogumno lahko pripomnem,
na ovinkih zunaj  Point Reyes Station v Severni Kaliforniji. V oster
levi ovinek sem pripeljal prehitro, ko sem ugotovil da ne bom zvozil
ovinka, sem v paniki stisnil zavoro. Nekontrolirano sem zažel drseti po
cesti pri 100 km/h. Vzelo mi je prvo kolo, v trenutku ko me je streslo
dol je bil telovnik z airbagom napihnjen: medtem, ko me je premetavalo
po asfaltu sem se počuti v zgornjem delu  – od bokov navzgor –  kot
kamen, ki se nežno odbija od vode. Nisem občuti nobenega udarca na
bokih, prsnem delu, hrbtenici in vratu. Ko sem se ustavil, sem vedel da
so vsi moji pomembni deli telesa celi – lahko sem se premikal, nobenih
težkih poškodb nisem zaznal. Prijazen motorist se je pripeljal ter mi
poklical rešilca. V bolnico sem prišel z samo z zlomljeno pogačico na
kolenu. Takoj mi je bilo jasno, da me je telovnik z airbagom zavaroval
pred potencialno katastofalnimi posledicami. Nemorem povedati kako
hvaležen sem vsem inžinerjem v Helite-tu. To je čudežni izum in moral bi
ga imeti VSAK MOTORIST!

– Thomas M. –

 

 fz07-crash-3.jpg

fz07-crash-2.jpg

fz07-crash-1.jpg

 

Pričanje motorista poslano 31. januarja 2017

Potoval
sem po tasmanski avtocesti po Tasmaniji, proti Hovartu(Australija). Po
treh urah in pol vožnje sem bil že precej izčrpan. V ovinku nisem bil
povsem pozoren, v vzvratnem ogledalu sem gledal, če mi moj prijatelj
sledi. Ko pa sem pogledal naprej sem videl, da me nese ven iz ovinka. To
je povzročilo, da sem pri 80 km/h zapeljal s ceste. Ne vem točno, kdaj
se je zračna blazina sprožila. Vse, kar vem, je, da sem se nekaj sekund
prevračal, potem zadel moj motor in se ustavil. Takoj po nesreči sem
čutil precej bolečin v kolenu in komolcu, vendar nobenih bolečin v
telesu, vratu ali glavi. Po tem, ko sem preveril, če mi roke in noge
delajo, sem sprostil varnostno zračno blazino, saj je bila precej tesna,
kar je otežkočalo dihanje, še posebej po tem, ko mi je med nesrečo
vzelo sapo. Nato sem izklopil motor in vstal. Ker sem imel na sebi
podloženo usnjeno jakno in hlače, so bili moja kolena in komolca po cca
10 min v redu. Imel sem prasko na zadnji strani, med usnjeno jakno in
hlačami. Vendar pa je bil del mojega telesa, kjer nisem čutil nobene
bolečine med ali po nesreči, zavarovan z zračno blazino. Nisem
prepričan, če je na fotografiji vidna manjša raztrganina na jopiču. Brez
zračne blazine, bi bila ta luknja verjetno na mojem hrbtu. Zahvaljujoč
zaščitni opremi, predvsem varnostni zračni blazini, sem bil v redu
približno 15 min po nesreči. Lahko sem takoj nadaljeval pot, celoten
incident me je upočasnil le za približno uro in pol.

Hvala vam!
Chao
 
Slike in video:

Pričanje motorista poslano 11.oktobra 2016

Telovnik
Helite sem kupil v začetku lanskega leta v Laguni, nosim ga vsakokrat,
ko grem na motor. Moram reči, da izgleda precej velik, vendar pa me med
mojo precej agresivno vožnjo nikakor ne ovira. Včeraj, v soboto, 9.10.,
sem imel svojo prvo nesrečo. Šlo je za hudo trčenje s strani. Vrglo me
je v zrak in pristal sem na levi rami in vratu. Udarec ob trku je bil
tako močan, da mi je vzelo sapo. Ko so mi reševalci približali, so
mislili, da sem zagotovo utrpel kakšen zlom. Bili so precej presenečeni,
ko so ugotovili, da sem pri zavesti in buden. Kljub temu, da sem čutil
hude bolečine, sem bil tudi sam presenečen, da nisem poškodoval rame ali
zlomil ključnice. Ni potrebno posebej poudarjati, da sem nad Helite
telovnikom povsem navdušen in da ga bom še naprej nosil vsakokrat, ko
bom šel na motor. Tudi telovnik je preživel nesrečo, na njem je le nekaj
prask.

Zadovoljna stranka,
Don

Pričanje motorista poslano 29.julij 2016

»Ta jopič mi je verjetno rešil življenje!«

Pred
enim letom, na nacionalnem BMW združenju motoristov 2015, sva z ženo
kupila vsak svoj telovnik z varnostno zračno blazino. Jaz sem bil sicer
mnenja, da je precej drag, moja žena pa je bila prepričana, da je jopič
najboljši izum odkar so »patentirali« narezan kruh! Človek se sprašuje,
če bo kdaj izvedel, če jopič zares deluje. Konec koncev sva od
osemdesetih dalje prevozila tisoče kilometrov brez nesreče!

Upoštevajoč
dejstvo, da se staram, letos sem jih dopolnil 75, sem svojega BMW-ja
lansko jesen zamenjal za Can Am. Vodljivost motorja je bila super in kdo
bi lahko oporekal vzvratni prestavi! Sem motorist, ki vedno uporablja
vso opremo, zato sem kljub stabilnosti trikolesnika nadaljeval z uporabo
vse potrebne opreme, vključno z mojim novim, dragim, kdo ve, če deluje,
jopičem!
Torej, prejšnji petek, 29. junija 2016, nihče ni bil bolj
presenečen kot jaz, ko je pred mene zapeljala ženska, medtem ko sem
vozil prijetnih 90km/h po državni avtocesti, 15 minut od mojega doma.
Z manj kot sekundo časa za odreagiranje, priznam, da se ne spomnim, kaj je sledilo.

Naslednja
stvar, ki se je spominjam, je reševalec, ki je govoril z mano. Priče so
povedale, da sem letel po zraku, čez avtomobil, in pristal na hrbtu
daleč stran od mesta trka.
Moj Can Am je popolnoma uničen, na moji
opremi pa ni bilo drugega kot praska na žepu kartuše in huda razpoka na
zadnjem delu čelade.

Verjamem, da sem pristal na zadnjem delu
glave. Takšen pristanek bi me ubil, če ne bi bilo stabilizacijskega
učinka tega VRHUNSKEGA telovnika!

Nobenih zlomljenih kosti –
priznam, vse me boli in imam pretres možganov, vendar ta nolažba se je
izkazala za življenjsko investicijo!

Hvala za to čudovito opremo. Nadenite si VSO opremo VSAKOKRAT! In ne pozabite na Helite airbag! Besede, po katerih je živeti.

Jim Rasmussen,

Doživljenjski BMW MOA član
Miltona, Minesota

Emergency
personnel surround Jim Rasmussen at the scene of his motorcycle
accident. Rasmussen was talking with the Miltona First Responders
telling them he was fine. (Forum News Service)
This is what Jim Rasmussen’s Can Am motorcycle looked like after the crash.
Jim Rasmussen shows some of his gear he wears when he takes to the road on his motorcyle.

Pričanje jahača 28.1.2022

Vir:  facebook HELITE 

“Lansko leto sem na Grand Prix tekmi doživela velik padec z enim od mojih konjev, a me je na srečo moj HELITE airbag rešil resnih posledic. “Zahvaljujoč zaščiti Helite telovnika, sem še vedno lahko nastopila s svojima drugima dvema konjema! Hvala celotni ekipi Helite za kvaliteto in eleganco njihovih airbagov (zračnih blazin). “
.
📷: @marie_othenin_
Morda je slika naslednjega: 1 oseba, jaha konja, Konj, hlače in znotraj